چکیده : یکی از با ارزشترین داراییهای هر شرکت نام و نشان تجاری آن شرکت میباشد. ارزش ویژه برند هر ساله توسط موسسات معتبر جهانی در مورد برندهای مختلف اندازهگیری میشود، اما در این میان این ارزش گذاری از دید مشتری از اهمیت بالایی برای شرکتها برخوردار است. زیرا در نهایت موفقیت و ماندگاری آنها در گرو مشتریان آنها است. به همین دلیل ارزش ویژه برند از ارزش داراییهای فیزیکی به مراتب بیشتر بوده که این امر نشانگر اهمیت بالای آن است. تحقیق حاضر با هدف ارزیابی عوامل موثر بر ارزش .




هر چی که بخوای ارزش ,برند ,تجاری ,اهمیت ,شرکت ,ویژه ,ارزش ویژه ,مقاله برند ,ویژه برند ,نام تجاری ,برند یامنبع

صنایع کارگاهی کوچک و تاثیر آن بر توسعه شهری

پرسشنامه استرس شغلی استاینمتز

زیرکونیوم

میز بالابر هیدرولیکی

پروژه کاربردهای RFID

نمونه سوالات ششم ابتدایی نوبت اول دی ماه(شامل تمام درس ها)

پروژه حفاری انحرافی( جهت دار)

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود کده مرجع آموزشی ومعرفی منابع معتبر در سطح وب چاپ پوستر سه بعدی زمان سرا خرید اینترنتی آموزش سئو Deep learning world درسی ها هواپیمایی یو پی اس آنلاین